Klantenservice onderzoek
Hoe behoud je je medewerkers? Tilburg University en KSF zoeken het uit
17 november 2021 
0 min. leestijd

Hoe behoud je je medewerkers? Tilburg University en KSF zoeken het uit

Medewerkertevredenheid is van groot belang, juist nu het druk is. Doe mee met het onderzoek en werk mee aan tips voor het behouden van blije medewerkers.

In samenwerking met de KSF doet Tilburg University onderzoek naar tevredenheid onder medewerkers klantcontact. Het gaat om de taken die het werk wel/niet aantrekkelijk maken en er is aandacht voor wat de rol van taakvariatie en hybride werken is.

Hier de link naar de vragenlijst, die in 5-10 minuten is in te vullen.

Klantenservice onderzoek: tevredenheid onder medewerkers klantcontact

De resultaten van het onderzoek zullen we delen, zodat de bevindingen kunnen helpen om de baantevredenheid onder je medewerkers te verbeteren.

Kun jij de vragenlijst op korte termijn delen met jouw mensen? Het zou mooi zijn om een groot aantal medewerkers van dezelfde organisatie te kunnen onderzoeken. De scriptiestudent is bereid de resultaten toe te komen lichten bij jouw organisatie. Wellicht ook interessant in het kader van beleid voor hybride werken.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.