Reactie KSF op artikel Consumentenbond Webwinkels massaal in de fout met contactgegevens
Reactie KSF op artikel Consumentenbond 25 oktober 2023
26 oktober 2023 
0 min. leestijd

Reactie KSF op artikel Consumentenbond 25 oktober 2023

KSF vindt dat organisaties goede klantenservice moeten bieden. Dat betekent dat de klantenservice vindbaar en bereikbaar moet zijn. Vanzelfsprekend moeten organisaties zich daarbij aan de wettelijke regels houden. Organisaties die niet aan de regels voldoen of die niet of slecht bereikbaar zijn, schaden het imago van de sector als geheel.

KSF-directeur Roel Masselink voegt daaraan toe: "Dit neemt niet weg dat we - wat KSF betreft - wel vaker de maatschappelijke discussie zouden moeten voeren over de vraag of de wettelijke regels ook daadwerkelijk bijdragen aan het doel dat we met elkaar hebben;  namelijk een betere bereikbaarheid en een goede service voor klanten."

Lees ook

Artikel Consumentenbond

Webwinkels massaal in de fout met contactgegevens

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen