Paulette van den Broek, voormalig Hoofd Klantenservice NS, vertelt in onze podcastserie Klantcontact in de versnelling over het nieuwe klantenserviceloket van NS. Het gemak voor de klant staat voorop en elk contact is een kans. En Geeske te Gussinklo, directeur KSF, vertelt over actuele ontwikkelingen in de klantcontactbranche: “Innovatie is het belangrijkste focuspunt in de sector en tijd als de CX-valuta.”
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.