NL leert door, subsidie voor om- en bijscholing
Het Ministerie van SZW heeft opnieuw subsidie beschikbaar gesteld voor om- en bijscholing in het kader van NL leert door. Een gezamenlijke subsidieaanvraag van de sector is mogelijk voor ten minste € 300.000, te besteden binnen 12 maanden na de toekenning van de subsidie. Ons lid Ocaro heeft zich opgeworpen om de subsidieaanvraag te regelen. Heb je plannen voor om- en bijscholing die binnen de kaders van NL leert door vallen? Meld je per e-mail bij ons en wij gaan er samen met Ocaro mee aan de slag. De aanvraagtermijn sluit op 26 april. De KSF heeft eerder subsidie aangevraagd voor om- en bijscholing. In 2014 is er € 900.000 aan subsidies beschikbaar gesteld voor de sector. Als enige van de aanvragers is het onze sector gelukt het bedrag volledig te benutten.
Over de schrijver
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Anderen bekeken ook
Reactie plaatsen