Nieuwe CAO Facilitaire Contactcenters per 1 januari 2024
WFC heeft met vakbonden CNV en Qlix overeenstemming bereikt over een nieuwe CAO Facilitaire Contactcenters per 1 januari 2024. De CAO heeft een looptijd van 1 jaar.
De afspraken die partijen met elkaar hebben gemaakt voor de arbeidsvoorwaarden voor medewerkers bij facilitaire contactcenters kun je vanaf de website van KSF downloaden.
Download CAO
CAO vragenuurtje | 6 februari 2024
WFC en KSF organiseren samen een online vragenuurtje te over de nieuwe cao. Tijdens deze bijeenkomst informeren we je over de belangrijkste aspecten van de nieuwe cao en kun je je vragen stellen.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.