Mirjam van den Berg (Travix) winnaar CCMA Award Manager of the Year 2019
Op woensdag 2 oktober kreeg Mirjam van den Berg van Travix de CCMA Award Manager of the Year 2019 in ‘t Spant in Bussum. Volgens de jury is zij de manager met de impactvolste rol in haar organisatie. Ze is het komende jaar de ambassadeur van het klantcontactvak en van de CCMA in Nederland.
Wij feliciteren Mirjam van harte met de award!
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.