De ‘proof of concept’ fase van de KSF Trendmonitor is bijna afgerond. In deze testfase hebben we al een veelbelovend voorproefje gekregen van wat er straks mogelijk is met het structurele, objectieve en onafhankelijke sector- en benchmarkonderzoek van KSF.
Nu ben jij aan zet. Doe mee!
De KSF Trendmonitor brengt de omvang, ontwikkelingen en trends in de klantcontactsector structureel in kaart.
Inhouse en facilitaire klantcontactcenters krijgen met het uitgebreide, interactieve KSF Trendmonitor Dashboard diepgaande inzichten in de eigenklantcontactorganisatie. Met het dashboard leg je verbanden tussen verschillende prestatie-indicatoren en vergelijk je de eigen prestaties en inzichten met die van andere klantcontactorganisaties. Denk aan: contactaantallen per kanaal, omvang van het uitbestede klantcontact, afhandeltijden, wacht- en responstijden, openingstijden, klanttevredenheid, personeelsopbouw, vacatures, verzuim, systemen en meer.
Voor marktpartijen, zoals toeleveranciers in de sector, is er de verdiepende KSF Trendmonitor Rapportage. Deze geven inzicht hoe de klantcontactmarkt en verschillende marktsegmenten zich ontwikkelen en hoe ze over bepaalde thema’s en actualiteiten denken. In de verdiepende rapportages tref je bijvoorbeeld inzichten op het gebied van gebruikte kanalen, klantcontactaantallen, gebruikte systemen en personeel.
Meer weten? Meedoen?
De KSF Trendmonitor is een ‘must have’ voor iedere organisatie die actief is in de klantcontactbranche of die in het wel en wee van de sector en het vak is geïnteresseerd.
Wil je meer weten over de KSF Trendmonitor en wat dit voor jullie organisatie kan betekenen? Bezoek de pagina over de KSF Trendmonitor of vul het interesseformulier in voor meer informatie of het plannen van een persoonlijke afspraak.