KSF-peiling | Wat vind jij van het uitbesteden van klantcontact?
Benieuwd hoe de sector aankijkt tegen het uitbesteden van diensten en hoe ermee wordt omgegaan?
In servicebelofte 5 van de Klantenservice Federatie wordt de klantcontactsector opgeroepen om verantwoordelijkheid te nemen bij het uitbesteden van klantcontactdiensten. KSF is benieuwd hoe er in de sector met het uitbesteden van diensten wordt omgegaan. In een nieuwe KSF-peiling bevraagt KSF de sector hierover.
Iedereen die werkzaam is in of voor de klantcontactsector kan aan deze vragenlijst meedoen. Het invullen kost je hooguit een paar minuten. Respondenten die de vragenlijst volledig doorlopen maken kans op één van de 2 geschenkbonnen t.w.v. €25,-.
Klik hier om mee te doen.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.