Onderzoek naar bereikbaarheid klantenservice, kanalen & openingstijden.
Onderzoek naar bereikbaarheid, kanalen & openingstijden.
16 juni 2022 
0 min. leestijd

Onderzoek naar bereikbaarheid, kanalen & openingstijden.

Wanneer en via welke kanalen wil, of moet jouw organisatie bereikbaar zijn voor jullie klanten? En wat zijn jullie plannen op dit vlak voor de toekomst? Deze vragen staan centraal in onze peiling over bereikbaarheid in de klantcontactbranche.

Thema bereikbaarheid klantenservice & openingstijden

Bereikbaarheid voor de klant en openingstijden zijn thema’s die veel organisaties in de klantcontactbranche op dit moment bezighoudt. Als KSF gaan we graag samen met jou dieper op deze thema’s in. Met een korte peiling brengen we de actuele ontwikkelingen in kaart voor jouw (deel-)sector en helpen we je richting te geven aan keuzes op deze thema’s.

Het is belangrijk dat je meedoet (of dit deelt met je klanten die een contactcenter hebben).

Hoe meer organisaties meedoen, hoe beter wij met elkaar zicht krijgen op de actuele situatie en de behoeften van onze sector op dit thema. Het invullen kost je ongeveer vijf minuten.

Klik hier om te starten. (De peiling is in chatvorm)

Let op: deze peiling kun je invullen tot en met donderdag 23 juni.

De onderzoeksresultaten delen we uiteraard met je!

Alvast hartelijk dank voor jouw deelname.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen