KSF-peiling | HR
KSF-peiling | Trots en betrokkenheid in klantcontact. Doe je mee?
07 mei 2024 
0 min. leestijd

KSF-peiling | Trots en betrokkenheid in klantcontact. Doe je mee?

Doe je ook mee aan de nieuwe KSF-peiling? Aan de hand van een korte vragenlijst willen we inzicht krijgen in hoe betrokken en trots mensen zijn op hun werk in de klantcontactsector. Wij zijn benieuwd welke aspecten hieraan bijdragen. Welke verbanden kunnen worden gelegd rond betrokkenheid, verzuim en verloop? Welke instrumenten hebben leidinggevenden en wat werkt voor hen wel en wat niet?

Iedereen die werkzaam is binnen of voor de klantcontactsector kan de vragenlijst invullen. Jouw deelname aan de peiling draagt bij aan meer inzicht: voor jezelf, de sector en het vak

>>  START HIER DE VRAGENLIJST

De vragenlijst staat open tot en met maandag 20 mei 2024. Het invullen is vanzelfsprekend anoniem en kost je maximaal zo'n 6 minuten. Aan het eind van vragenlijst kun je - strikt gescheiden van de antwoorden die je hebt gegeven - aangeven of je wilt meedingen naar één van de 4 cadeaubonnen van €25,- die we verloten onder respondenten die de vragenlijst volledig invulden.

De resultaten maken we bekend tijdens het KSF HR-congres op 12 juni en uiteraard ook weer via factsheet.

Leidinggevenden binnen inhouse- en facilitaire klantcontactcenters roepen we expliciet op om de vragenlijst ook onder hun medewerkers uit te zetten.

Kortom, doe mee!

>> START HIER DE VRAGENLIJST

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen