KSF HR-congres 2024
header-met-tekst-1920-x-500

KSF HR-congres 2024

12-06-2024
10.00 - 14.00
00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

2

Keynote speakers

150+

Bezoekers

3

Praktijkcases

Thema | Op weg naar een duurzaam, toekomstbestendig businessmodel voor klantcontact gaan technologie, mensen en toegevoegde waarde hand in hand. Tijdens het KSF HR-congres 2024 leggen we de focus op het creëren van betrokkenheid bij medewerkers. Al sinds jaar en dag is bekend dat dit een enorme impact heeft op verloop en verzuim; een structurele uitdaging waar veel organisaties mee te maken hebben.

Middels inspirerende keynotes en praktijkcases richten we ons op cultuurverandering, innovatieve sociale & technologische ontwikkelingen en het stimuleren van gedrag voor een gezonde, betrokken werkomgeving.


Bart Wenning

Dagvoorzitter

Bart Wenning stelt vanuit zijn rol als dagvoorzitter en senior manager binnen Randstad Customer Contact voor ABN AMRO de kritische vragen waar jij als deelnemer antwoord op wil hebben.  

Keynotes

Arno Folkerts en Ayca Szapora combineren neurowetenschap met humor.

Zij delen inzichten vanuit de neurowetenschap over leiderschap, verandering, samenwerking en werkgeluk, essentiële elementen voor het stimuleren van betrokkenheid onder medewerkers. 

Arno Folkerts

Arno Folkerts

Arno is een sterk voorbeeld van een moderne coachende directeur. Hij is een man van de praktijk die met kennis, gevoel en humor, verandering & samenwerking eenvoudig en concreet maakt.  
Ayca Szapora

Ayca Szapora

Ayca is neurowetenschapper, cognitief psycholoog en bedrijfskundige met een black belt in Lean & Six Sigma. Tijdens het KSF HR-congres 2024 neemt Ayca je mee in de wondere werking van het brein en laat je de trucjes zien die je hersenen met je uithalen. Ze legt uit wat de meest effectieve manier is om te communiceren en hoe je verbinding kunt maken. Welke invloed het brein heeft op gedrag én hoe kun jij, als klantcontactmanager, hier positief op in kunt spelen. Je leert wat onbewuste cognitieve strategieën zijn én hoe je de manier kunt veranderen waarop jouw brein problemen oplost en nieuwe ideeën vormt.

Praktijkcases

‘Wat is het geheim van de hoge medewerkers NPS score (66) bij de klantenservice van Enexis?’

Astrid Schuch | Enexis

Enexis onderscheidt zich van andere klantcontactorganisaties in het onboardingsprogramma. Enkel vijf procent van de nieuwe medewerkers die de klantenservice van Enexis verlaat, doet dit op eigen initiatief. Hoe dit kan? Astrid licht tijdens het KSF HR-congres 2024 toe wat het verschil maakt.  

‘Verzuimvermindering in de praktijk’


Nick Grisel | Mediahuis

Ontdek hoe Nick Grisel, manager Customer Service & Digital Services bij Mediahuis, het verzuim binnen vier maanden terugdrong van tien procent naar slechts vijf procent. Leer hoe zijn aanpak, gebaseerd op empowerment en duidelijke communicatie, resulteert in een betrokken en gezonder team.

Samen staan we sterk

De derde en laatste praktijkcase wordt op een later moment bekend gemaakt!

12 juni 2024

10.00 - 14.00

Inloop vanaf 09.15
Napraten vanaf 14.00

(ALV van 14.30 - 16.00)

klantcontact-event-locatie-1

Arnhem

Nationale-Nederlanden

Rijksweg-West 2
6842 BD Arnhem

€149,-

Leden krijgen 1 gratis ticket en de overige tickets 50% korting.

Sponsoren KSF HR-congres 2024

sponsor-icoon
Wordt ook sponsor! 

Sponsoring van het KSF HR-congres 2024 draagt bij aan jullie naamsbekendheid. Het biedt vele netwerkmogelijkheden en kennisdeling is ook een belangrijk onderdeel van de sponsormogelijkheden. Je kunt jouw expertise namelijk delen tijdens de break-outsessies. Meer informatie over de verschillende pakketten lees je in de sponsorbrochure.

Sfeerimpressie 2023

KSF HR-congres 2023