KSF-leden spreken op de CCW Europe Summit 2024
KSF-leden spreken op de CCW Europe Summit 2024
24 september 2024 
1 min. leestijd

KSF-leden spreken op de CCW Europe Summit 2024

De Customer Contact Week (CCW) Europe Summit 2024 brengt in oktober toonaangevende stemmen uit de klantenservicebranche samen in Amsterdam. Onder de sprekers bevinden zich natuurlijk ook diverse leden van de Klantenservice Federatie (KSF).

Een aantal KSF-leden uitgelicht

ABN AMRO Bank

  • Sessie: Generatieve AI in actie: De reis van ABN AMRO Bank naar service-excellentie
  • Onderwerp: Ontdek hoe ABN AMRO generatieve AI inzet om de productiviteit van medewerkers te verbeteren en de focus te verleggen van repetitieve taken naar zinvolle klantinteracties. Deze sessie belicht ook toekomstige AI-toepassingen voor betere dienstverlening.

Rabobank

  • Sessie: Disrupt-a-Thon, geleid door Rabobanks Sander Viegers
  • Onderwerp: Sander Viegers, VP en Head of Design bij Rabobank, leidt de Disrupt-a-Thon, een creatieve workshop waarin teams worden uitgedaagd om echte klantenserviceproblemen aan te pakken. Rabobanks betrokkenheid benadrukt hun vooruitstrevende aanpak op het gebied van klantenservice-innovatie.

PostNL

  • Sessie: Paneldiscussie: Omarm de verstoring & maak klantenservice toekomstbestendig
  • Onderwerp: Louwrens Nederlof, Hoofd Consumentenkanaal Strategie en Interactie bij PostNL, bespreekt hoe het bedrijf verstoring omarmt en technologie benut om een concurrentievoordeel te behalen, terwijl het uitzonderlijke klantenservice handhaaft.

Nationale Nederlanden

  • Sessie: Paneldiscussie: Levert generatieve AI zakelijke waarde op voor Enterprise CX?
  • Onderwerp: In dit panel verkent Lieke Luttmer, Chief Customer and Digital Officer bij Nationale Nederlanden, de rol van generatieve AI bij het verbeteren van klantinteracties en het stimuleren van zakelijke waarde binnen grote ondernemingen.

Eneco

  • Sessie: Paneldiscussie: Het transformeren van werkmethoden en het creëren van gerichte teams voor verbeterde klantenondersteuning
  • Onderwerp: Martijn Franssen, Directeur Klantenservice bij Eneco, draagt bij aan een gesprek over het transformeren van operationele modellen om wendbare, klantgerichte teams te creëren in een steeds digitalere omgeving.

Het event

De CCW Europe Summit 2024 is een toonaangevende evenement in Europa voor professionals in klantenservice en contactcentra. Van 7 tot en met 9 oktober komen deelnemers in Amsterdam samen om te netwerken, leren en innoveren. Sessies variëren van workshops over AI-gedreven contactcentra tot paneldiscussies over omnichannel strategieën en klantgerichte innovaties.

Dit event is een kans voor zowel leden als niet-leden om inzichten op te doen van brancheleiders, best practices te benchmarken en de toekomst van klantenservice te verkennen. Deelnemers zullen met praktische tools naar huis gaan om in hun eigen organisaties te implementeren, en zo bijdragen aan de bredere ambitie van KSF om klantcontact te verheffen tot een waardevol onderdeel binnen bedrijven.

Deelnemen

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen