WEngage is de specialist in het leveren van uitmuntende en authentieke klantervaringen doorheen de volledige customer journey. De organisatie is dan ook verheugd om jaarsponsor te zijn van KSF en gezamenlijk de klantcontactsector de erkenning te geven die zij verdient.
30 jaar ervaring
Hoewel WEngage een nieuwe naam is, vertegenwoordigt de organisatie sinds begin 2023 de samenvoeging van de voormalige contactcenters: Call-IT, IPG en In2com. Met meer dan 30 jaar ervaring in de sector heeft WEngage de evolutie van de facilitaire dienstverlening in de klantcontactbranche intens beleefd. WEngage opereert internationaal, met meer dan 11 eigen vestigingen in Nederland, België, Marokko en Suriname.
De organisatie streeft niet alleen naar een breed bereik met hun sterke geografische spreiding, maar ook naar een persoonlijke hands-on aanpak met de nodige aandacht voor elk project. Zo ontzorgt WEngage end-to-end haar business partners op het gebied van klantcontact. De combinatie van vakbekwame medewerkers, geavanceerde technologie en gecertificeerde processen (o.a. ISO 18295) creëert zo unieke klantervaringen. Van customer selection tot retention, en alles hiertussen. Deze diensten worden bovendien in meerdere talen aangeboden.
Klantcontact is cruciaal voor elke organisatie
WEngage heeft als doel om via KSF de waardevolle klantcontactbranche in de spotlight te zetten en inzichten vanuit hun expertise te delen. Klantcontact is cruciaal voor elke organisatie en alle medewerkers in de branche streven er op dagdagelijkse wijze naar om de perfecte klantervaring neer te zetten.
Het creëren van buitengewone klantervaringen is waar WEngage voor staat. Deze benadering motiveert WEngage om op te treden als jaarsponsor. Hun baseline luidt immers: "Together for better connections". En waar kan WEngage betere verbindingen vinden en maken dan via het uitgebreide en diverse netwerk van KSF?
Samen gaan we voor een communicatief 2024!
Meer over WEngage in de KSF ledengids