Eerste podcast van de KSF!
Om onze achterban nog meer te betrekken, te informeren en te inspireren starten we met podcasts over klantcontact. Dat doen we in samenwerking met podcastmaker Sybren Visser, bekend van BNR.
Luister nu naar onze eerste podcast: Rien Brus, Global VP of Customer Strategy bij Aegon, vertelt over zijn visie op de waarde van klantcontact. Je herinnert het je vast van het KSF Jaarcongres van vorig jaar: Time well spent of time well saved?
In de komende weken plaatsen we een podcast-reeks van de sprekers van het KSF HR congres 2019, over autonomie en zelforganisatie. Je vindt ons op Spotify onder de naam Klantenservice Federatie.
Geen Spotify-account? Dan kun je ons vinden op Soundcloud.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.