KSF HR-congres 2024
KSF HR-congres 2024

Op weg naar een duurzaam, toekomstbestendig businessmodel voor klantcontact gaan technologie, mensen en toegevoegde waarde hand in hand. Tijdens het KSF HR-congres 2024 leggen we de focus op het creëren van betrokkenheid bij medewerkers. Al sinds jaar en dag is bekend dat dit een enorme impact heeft op verloop en verzuim; een structurele uitdaging waar veel organisaties mee te maken hebben.

Middels inspirerende keynotes en praktijkcases richten we ons op cultuurverandering, innovatieve sociale & technologische ontwikkelingen en het stimuleren van gedrag voor een gezonde, betrokken werkomgeving.

Alles over het KSF HR-congres 2024

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen