KSF biedt ingrediënten voor business case innovaties
KSF biedt ingrediënten voor business case innovaties
13 november 2019 
0 min. leestijd

KSF biedt ingrediënten voor business case innovaties

Managers in klantcontact ervaren soms dat het lastig is om business cases op te stellen voor innovatie in het contactcenter. Om ze op weg te helpen heeft de Klantenservice Federatie een document gemaakt met de ingrediënten voor een business case om de ROI van technologische innovaties te berekenen.

Gebruik de ingrediënten en voeg zelf je eigen cijfers en bedragen toe om tot een volledige case te komen. ROI innovaties KSF nov 2019

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen