KSF-bestuur stelt Marjon van der Maat voor als kandidaat-bestuurslid
KSF-bestuur stelt Marjon van der Maat voor als kandidaat-bestuurslid
12 mei 2021 
1 min. leestijd

KSF-bestuur stelt Marjon van der Maat voor als kandidaat-bestuurslid

Op 14 juni organiseren we een Algemene Ledenvergadering met o.a. de benoeming van een nieuw bestuurslid. De vacature is opengezet na het vertrek in december 2020 van Robert Duijvestijn, een van de vertegenwoordigers van inhouse leden. Het bestuur heeft een geschikte kandidaat gevonden in Marjon van der Maat, afdelingshoofd Dienstverlening bij Gemeente Tilburg. Na een korte carrière als klassiek balletdanseres die eindigde door een blessure, startte Marjon haar carrière in het klantcontact bij Randstad Uitzendbureau waar zij diverse functies vervulde. Zij ziet dit als de beste leerschool in het werken met en voor klanten. Na tien jaar Randstad maakte ze de stap naar de gemeentelijke omgeving waar zij nu zo’n 18 jaar werkzaam is. Bij Gemeente Oisterwijk en nu ruim 14 jaar in Tilburg, geeft Marjon leiding aan afdelingen die direct in verbinding staan met de klant. Met altijd een heldere visie op hoe de gemeentelijke organisatie het contact met hun klanten in een snel bewegende wereld moet onderhouden. Zij is zich zeer bewust van de steeds veranderende klantvraag en klantreis die als resultaat de beleving van een accurate en moderne dienstverlening moet geven. Marjon heeft haar moderne visie altijd met veel passie uitgedragen. Ze heeft mensen binnen en buiten de organisatie weten te inspireren en doen inzien dat innovatieve, technologische middelen het nieuwe fundament onder moderne, persoonlijke dienstverlening zijn. Bewust van nog bestaande beperkingen zoals techniek, cultuur en historie. Je moet immers weten waar je vandaan komt om te kunnen bepalen waar je heen wilt. Voor haar visie vorming kijkt zij vooral naar de wereld om zich heen en minder naar andere overheidsorganisaties. Daar ligt dan ook de brug naar het samenwerken met de Klanten Service Federatie. Het dichter bij elkaar brengen van overheid en bedrijfsleven want beide partijen kunnen veel van elkaar leren en hebben elkaar nodig. Meer informatie over de ALV. Leden ontvangen een persoonlijke uitnodiging.
Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen