Odigo | Lid Klantenservice Federatie
Odigo klantenservice verbeteren

Odigo

CCaaS | Omnichannel | Cloud | AI

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

wij vanuit Odigo graag een bijdrage willen leveren aan het verbeteren van ontwikkelingen rondom efficiënt klantcontact voor zowel klanten als medewerkers.

Over ons

Odigo biedt Contact Center as a Service (CCaaS)-oplossingen aan, die de cross-channel communicatie tussen grote organisaties en diens klanten helpt te faciliteren. Odigo ontwikkeld zijn eigen Omnichannel Contact Center oplossingen en levert deze als een dienst aan klanten in Europa of daarbuiten.

Voor de toekomst focussen wij ons bij Odigo niet alleen op het verder verbeteren van de Customer Experience, maar ook het verder ontwikkelen van functionaliteit en integraties die de tevredenheid van de medewerkers doet toenemen (Employee Experience); denk maar aan integraties met CRM of Ticketing systemen. Tevreden medewerkers zorgen dan ook voor tevreden klanten.

Met meer dan 35 jaar ervaring binnen Enterprise Contact Centers komt Odigo tegemoet aan de behoeften van meer dan 250 grote zakelijke klanten in meer dan 100 landen.

Bedrijfsvideo


Producten/ Diensten

Omnichannel Contact Center Solutions delivered as a Service, IT Integration services, CX Consulting, Customer Success, Odigo Academy, Professional Services

Contact

Odigo Nederland BV
Herikerbergweg 88 - Jupiter Building
1101 CM Amsterdam

Contact: Bart Cruyt
www.Odigo.com
+32 496 57 13 59

Inspired by empathy, driven by technology

Odigo CCaaS, Omnichannel, Cloud, AI