NiCE | Lid Klantenservice Federatie
NICE CXone

NICE

CCaaS | CXone | WFM | NiCE | Gartner |  IVR |  Chatbot |  Voicebot |  Autosummary |  Copilot |  Omni-channel

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

NiCE is aangesloten bij de Klantenservice Federatie (KSF), omdat wij geloven in de kracht van samenwerking, innovatie en kennisdeling binnen de klantcontactsector. 

Als wereldwijde leider in oplossingen voor klantinteractie, AI-gedreven automatisering en workforce engagement, onderstrepen we hiermee onze betrokkenheid bij de verdere professionalisering van het vakgebied. 

Over ons

Bij NiCE geloven we dat uitzonderlijke klantervaringen beginnen met slimme technologie en diepgaande inzichten. 

Als wereldwijde marktleider in AI-gedreven oplossingen voor klantinteractie, workforce engagement en digitale transformatie, helpt NiCE organisaties om hun klantcontact te optimaliseren en hun medewerkers te versterken.

Wat ons onderscheidt, is onze AI-first benadering van klantcontact. NiCE was de eerste in de markt die generatieve AI breed toepasbaar maakte binnen de volledige klantreis — van voorspellende klantanalyses tot real-time coaching van medewerkers.

Onze kracht ligt in CXone, een volledig cloudgebaseerd en modulair platform dat end-to-end klantinteractie mogelijk maakt. Hiermee ondersteunen we organisaties bij het creëren van naadloze omnichannel journeys, verrijkt met realtime inzichten en intelligente automatisering.

Met onze technologie stellen we bedrijven wereldwijd in staat om uitzonderlijke klantervaringen te leveren én hun teams te laten excelleren.

Onze NiCE missie is helder: het creëren van naadloze, persoonlijke en efficiënte klantreizen. Dit doen we door innovatie, samenwerking en een sterke focus op data. Met duizenden klanten in meer dan 150 landen en een ecosysteem van partners en ontwikkelaars, bouwen we elke dag aan de toekomst van klantcontact.

Game-Changing CX-capabilities van NICE
NiCE biedt oplossingen die de toekomst van klantbeleving en medewerkerstevredenheid zullen vormgeven:

  • Real-Time Interaction Guidance (RTIG) - Directe feedback en coaching tijdens gesprekken voor betere klantinteracties én gemotiveerde medewerkers.
  • Generatieve AI-oplossingen - Tools zoals NiCE Copilot en AutoSummary automatiseren repetitieve taken, leveren realtime samenvattingen en adviseren agenten met next best actions en antwoorden.
  • Customer Journey Analytics - Inzicht in gedragspatronen en frictiepunten om klanttevredenheid structureel te verbeteren.
  • EU Sovereign Cloud – Essentieel voor organisaties met strikte compliance- en dataverwerkingseisen binnen Europa.
  • Proactieve service via AI-gedreven voorspellende modellering, waarmee klantvragen al beantwoord worden vóórdat ze gesteld worden via verschillende kanalen. 

Daarnaast is NiCE al meer dan 15 jaar wereldwijd marktleider in Workforce Engagement. Met geavanceerde WFM- en Quality Management-oplossingen helpen we medewerkers met excelleren en efficiënter werken, alsmede ze te motiveren, ontwikkelen en behouden.

Schaalbaar, veilig en toekomstbestendig — NiCE biedt alles wat organisaties nodig hebben om klant- én medewerkerbeleving naar het hoogste niveau te tillen.

NiCE. Where customer experience meets intelligent innovation. 

Bedrijfsvideo


Producten/ diensten

  • Contact Center as a Service CCaaS
  • Workforce Engagement
  • WFM
  • Co-pilot AutoSummary
  • Analytics, Quality Management
  • Workflow automation
  • Customer Contact Orchestration
  • Speech Translation
  • Knowledge Management
  • AI
  • Sovereign Cloud 

Contact

www.nice.com

Tim Leliveld - Partner Manager
+31(0)652441201
tim.leliveld@nice.com

Murat Gunes – Account Director
+316(0)646624449
Murat.gunes@nice.com

Lets - Create a NiCE world 

nice


Reactie plaatsen