DDM Consulting | Lid Klantenservice Federatie
DDM Consulting klantenservice verbeteren

DDM Consulting

Contactcenter | Klantervaring | Medewerkerstevredenheid | Klantcontact

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

wij het bestaan van een branchevereniging ontzettend belangrijk vinden. Dankzij de KSF wordt intern kennis verzameld en gedeeld, terwijl extern de belangen van de klantcontactcenter-branche worden behartigd.

Over ons

Bij DDM Consulting zijn we van mening dat onze klanten het meest gebaat zijn bij advies op maat, zonder voorkeur voor een bepaald product of specifieke leverancier. Daarom bieden we een breed scala aan intelligente omnichannel contactcenteroplossingen, geleverd door gerenommeerde partners die stuk voor stuk specialisten zijn in hun vak. Samen met jou kijken we welke oplossing het beste aansluit bij de behoeften en ambities binnen jouw contactcenter. 

We staan garant voor een succesvolle implementatie, zorgen voor de integratie met alle bestaande back-end systemen, en verzorgen het beheer en onderhoud van het platform. Onze klanten komen uit allerlei sectoren, van banken en verzekeringsmaatschappijen tot telecom-operators, de gezondheidszorg, overheidsinstanties, retail en media. Maatwerkoplossingen voor corporate klanten met een complexe structuur, dat is waar we om bekend staan.

Producten/ diensten

  • Intelligente omnichannel contactcenteroplossingen
  • On-premise en in de cloud
  • Kennismanagement
  • WFM-oplossingen
  • Chat- en voicebots
  • Voorspellende klantanalyses
  • Interaction analytics
  • Selfservice-oplossingen

Contact DDM Consulting

Rijk van Ooijen, Country Manager DDM Consulting Nederland
rijk@ddmconsulting.eu
06-30634776 

Website: DDM Consulting
Linkedin

CUSTOMER SERVICE DELIVERED.

ddm consulting klantervaring medewerkerstevredenheid