Simplifai | Lid Klantenservice Federatie
Simplifai klantenservice verbeteren

Simplifai

AI | Automatisering | Digitaal klantcontact

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

klantenservice ons kloppend hart is. Wij ondersteunen deze processen met een AI gedreven automatiseringsplatform zodat medewerkers weer tijd kunnen steken in zaken waar warm klantcontact ook nodig is. Soms wil een klant alleen maar iets, snel, weten maar dat vergt wel tijd. AI maakt mensenwerk weer menselijker.

Over ons

Leider in AI-aangedreven automatisering van schriftelijke communicatie om de bedrijfsprestaties te verbeteren voor toonaangevende BFSI, publieke sector, BPO's + Met meer dan 150 werknemers van 10 verschillende landen. Een geverifieerde Microsoft-partner. Wereldwijd klantenbestand en partnergemeenschap.

Bedrijfsvideo


Producten/ diensten

  • AI gedreven automatiseringsplatform; 
  • Ondersteuning van digitaal klantcontact.

Contact

Website Simplifai

Voor vragen mail je naar: Leen Weijs Leen.Weijs@Simplifai.ai

Future, Work...Today!

Simplifai