AssistYou | Lid klantenservice Federatie
AssistYou klantenservice verbeteren

AssistYou

Spraakherkenning | Voice technologie | voicebot | chatbot

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

we graag bijdragen aan de ontwikkelingen binnen klantcontact en onderdeel willen zijn van de inspirerende community. Ons vakgebied is meer dan ooit in beweging, zowel op technisch als op menselijk vlak. Precies op dat snijvlak maakt AssistYou impact en zien we elke dag zoveel positiefs ontstaan. Het platform wat de KSF aan gelijkgestemden biedt, is vitaal om de positie en kwaliteit van klantcontact te waarborgen en continu te optimaliseren. Gezamenlijk bouwen we aan de toekomst van klantgerichte organisaties!

Over ons

AssistYou heeft een digitale spraakassistent (voicebot) ontwikkeld die de telefonische klantenservice van grote bedrijven als Coolblue, ANWB, Carglass, Eneco, Just Eat Takeway.com, Knab en PostNL ondersteunt (we verwerken zo'n 600.000 succesvolle telefoontjes per maand).

De assistent vervangt in veel gevallen het traditionele keuzemenu en beantwoordt zonder wachttijd telefoontjes en vraagt 'Waar mag ik u mee helpen?', waarna ze de klant o.b.v. een koppeling met het CRM systeem meteen verifieert. M.b.v. een machine learning framework begrijpt de assistent zeer nauwkeurig waar de klant voor belt. Afhankelijk van de klantvraag zijn er vervolgens twee mogelijkheden:

  1. self-service m.b.v. de digitale assistent of
  2. slim routeren met alle opgedane informatie naar de juiste klantexpert.

We meten tot slot de impact op de NPS en maken de data op gedetailleerd niveau en real-time inzichtelijk in een dashboard.

Onze impact:

  • Een betere klantervaring;
  • Productieve & happy klantexperts;
  • Diepgaande inzichten;
  • Kostenbesparing

AssistYou is in 2018 opgericht door Pepijn de Rijk en Bram van Zanten, toenmalige collega's bij Google. Vanuit een gedeelde passie voor Voice Technologie en AI, zagen zij de potentie voor een toepassing binnen de wereld van klantcontact. Zo geschiedde. In januari 2020 heeft Victor Welling zich toegevoegd aan ons Management Team. Victor heeft 14 jaar bij Coolblue gewerkt als 'Baas Software' en het bedrijf helpen schalen. Ons team bestaat intussen uit 16 man, dit zijn met name software engineers.

Producten/ diensten

  • Voice IVR

Contact AssistYou

www.AssistYou.ai

Stationsplein 45 A4.004
3013 AK Rotterdam

+31 (0) 222 726222
info@assistyou.ai


AssistYou Voice technologie