Ocaro | Lid Klantenservice Federatie
Opleiding en training klantcontact

Ocaro

Training en coaching in klantcontact | Opleiding | Software e-learning | Detachering contactcentermedewerkers

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

wij het waardevol vinden om expertise en ervaringen te kunnen delen. Zo maken we samen klantcontacten professioneler. Daarnaast vinden we het leuk om vakgenoten en andere organisaties te leren kennen!

Over ons

Ocaro heeft ruim 17 jaar praktijkervaring in het trainen, opleiden, adviseren en coachen van klantcontactcenters. Inmiddels hebben we met ruim 200 organisaties gewerkt aan het verbeteren van hun klantcontact. Ons team bestaat uit ervaren en enthousiaste collega's. Met passie voor waardevol klantcontact en persoonlijke ontwikkeling. Ieder met een eigen achtergrond wat overeenkomt met onze missie en kernwaarden. We werken samen met bedrijven, gemeenten en andere organisaties. Als je werkt met Ocaro, merk je dat alles wat we doen erop gericht is om klantcontact waardevol te maken.

Producten / diensten

  • MBO3 opleiding Contactcentermedewerker
  • Training en coaching in klantcontact
  • Software e-learning en coaching
  • Advies en implementatie projecten contactcenters
  • Detachering contactcentermedewerkers

Contactgegevens

Website: Ocaro opleiding en training klantcontact 

Wij maken graag kennis met jou en jouw organisatie!Ocaro klantenservice verbeteren