eX:plain | Lid Klantenservice Federatie
eXplain Klantenservice Verbeteren

eX:plain

Examinering | Praktisch lesmateriaal | Innovatieve e-learnings

“Examen doen is spannend! Wij vinden het daarom belangrijk om in alle opzichten de best mogelijke dienstverlening aan onze examenkandidaten te kunnen bieden. Via de KSF blijven we op de hoogste van de nieuwste ontwikkelingen in klantenservice-land.”

Ieder jaar staat eX:plain borg voor de inhoud en organisatie van ca. 400.000 examens. Zitten we met bedrijven, sectoren en onderwijsorganisaties aan tafel om vast te stellen wat de arbeidsmarkt nodig heeft en hoe het onderwijs daarop kan inspelen. Die norm leggen wij vast en examineren we. Met onze praktijkgerichte, multimediale leermiddelen helpen we - binnen het bedrijfsleven en het onderwijs - mensen zich te ontwikkelen.

Dit is eX:plain
eX:plain bestaat uit verschillende businesslijnen, die gericht zijn op examinering van het bedrijfsleven enerzijds en het beroepsonderwijs anderzijds.

Ook Smart Educational Tools, dat praktisch lesmateriaal en innovatieve e-learnings levert die passen bij de vraag van het beroepsonderwijs en bedrijfsleven, maakt onderdeel uit van onze organisatie.

Benieuwd naar de activiteiten en behaalde resultaten van eX:plain en haar businesslijnen de afgelopen jaren? Met het Jaaroverzicht blikken we hierop terug. Blader er online doorheen.

eX:plain
Postbus 1230
3800 BE Amersfoort

Bezoekadres:
Disketteweg 6
3821 AR Amersfoort

 T. +31 (0)33 489 29 60
 E. info@explain.nl

explain examen klantcontact