Coniche | Lid Klantenservice Federatie
Coniche weet van klanten

Coniche

Klantcontactstrategie | Interim management / teamleiders  | Recruitment | Trainingen | opleidingen

Coniche zet zich in om het vak klantcontact op de kaart te zetten in Nederland. Dit beperkt zich niet alleen tot onze klanten en studenten. We willen dit ook breder uitdragen in Nederland. Om deze reden steunt Coniche de KSF om zo het belang van het vak Klantcontact nog beter te kunnen uitdragen in Nederland.

De missie van Coniche is: “Nederland klantgedreven maken”. Wij zijn ervan overtuigd dat klantcontact een vak is. Wij helpen dagelijks onze klanten en studenten om goed om te gaan met hun klanten. Onze diensten zijn bedoeld voor elk bedrijf die het contact met zijn klanten serieus neemt en zich wil bekwamen in het vak klantcontact. Met meer dan 30 jaar ervaring zijn wij de kennispartner voor organisaties op het gebied van klantcontact met diensten zoals advies, interim management, recruitment en training en opleiding. Ook zijn wij een erkend opleidingsinstituut.

Ons advies richt zich op de klantcontactstrategie, inrichting en optimalisatie van klantcontact, veranderprocessen, teamperformance (high performing teams) en learning & development. 

Wij leveren interim (team) management en teamleiders via een eigen kernteam en een selectief netwerk van associates. We helpen klanten ook met recruitment van nieuw talent.

Coniche Business School verzorgt trainingen en opleidingen op het gebied van klantcontact. Het aanbod bestaat uit maatwerktrainingen, e-learnings, masterclasses en workshops via open inschrijving. De Klantcontact Academy van Coniche is hét digitale platform waar medewerkers zich online kunnen bekwamen binnen het vakgebied klantcontact. Met behulp van specifieke leerpaden voor (senior) medewerker, teammanager, WFM of trainer kunnen medewerkers gericht werken aan hun carrière. 

Coniche Business School verzorgt tevens een erkende doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van mbo3 (medewerker), mbo4 (teammanager) tot en met post-hbo-niveau en een mba Customer Management voor de senior manager. Samen met PlanMen wordt de erkende post-hbo opleiding Workforce Management verzorgd onder de vlag van de WFM Academy.

  • Advies
  • Servicestrategie
  • Klantcontactstrategie
  • Inrichting en optimalisatie klantcontact
  • Contactreductie 
  • Zelfsturen
  • Veranderprocessen
  • High performing teams 
  • W1NNEN
  • Interim management 
  • Interim teamleiders
  • Learning & development 
  • Recruitment
  • Aanbevolen leerlijn 
  • Trainingen
  • Erkende opleidingen
  • Klantcontact Academy

Telefoon: 0 88 01 22222
Email: info@coniche.nl

Linkedin
Twitter

Coniche klantenservice verbeteren