KCM Group | Lid Klantenservice Federatie
KCM

KCM Group

Klant- en medewerkerbelevingsonderzoeken | Kwaliteit- en bereikbaarheidsonderzoeken | E-learning klantcontactvaardigheden | Analyses op klant en medewerker feedback 

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

KSF zich, net als KCM Group, inzet voor kwalitatief klantcontact. Het KSF platform en netwerk biedt de mogelijkheid om kennis te delen én te vergaren. Sparren met organisaties die een gelijke passie en missie hebben als KCM Group is hierbij van toegevoegde waarde. Samen werken we aan een optimale klantbeleving in de klantcontactbranche.

Over ons

Wij voeren niet alleen onderzoek uit maar gaan verder waar cijfers ophouden. We bieden alle inzichten die een organisatie nodig heeft voor een excellente klantbeleving. Met ons actiegerichte platform én ons team van 45 professionals hebben wij alles in huis om opdrachtgevers te ondersteunen bij het realiseren van hun ambities en doelstellingen. We maken het verschil met onze mensen, software en diensten. Wij vertalen de resultaten uit onderzoek naar klantbeleving, medewerkerbeleving, kwaliteit en bereikbaarheid naar inzichten en acties. Zo kun je direct aan de slag om je mensen te trainen of je processen te verbeteren. Actiegericht meten en verbeteren noemen we dat. Dat doen we voor ruim 350 opdrachtgevers binnen zowel de private als de publieke sector.

Producten/ diensten

  • Klant- en medewerkerbelevingsonderzoeken
  • Kwaliteit- en bereikbaarheidsonderzoeken
  • E-learning klantcontactvaardigheden
  • Analyses op klant en medewerker feedback

Contact

Frans Halslaan 23 D
1231 BB Loosdrecht

+31 (0)35 544 98 00
welcome@kcmgroup.eu

kcmgroup.eu

Wij gaan verder waar de cijfers stoppen!

KCM klantenservice verbeteren