Kamerbrief Nederlandse Consumentenagenda: denk je mee over onze input?
Op 28 juni 2023 stuurde minister Micky Adriaansens een brief naar de kamer over de Nederlandse Consumentenagenda. In deze consumentenagenda worden onder meer maatregelen rondom telemarketing en colportage voorgesteld, maar ook voorstellen om het opzeggen van abonnementen makkelijker te maken. De plannen zullen naar alle waarschijnlijkheid ook impact hebben op de aard en aantallen klantcontact en hoe we klantcontact inrichten.
Daarom is KSF ook betrokken bij de verdere uitwerking van de consumentenagenda. Wil je hierover meedenken of betrokken worden bij de input die we vanuit KSF gaan leveren? Stuur dan even een mailtje naar KSF-directeur Roel Masselink.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.