In februari 2025 organiseert de Klantenservice Federatie een unieke studiereis naar Berlijn, gericht op professionals in klantcontact.
Tijdens deze reis staat een bezoek aan de CCW 2025 vakbeurs centraal, Europa's grootste beurs voor customer contact. De vakbeurs biedt een unieke kans om de nieuwste technologieën, oplossingen en innovaties binnen klantcontact te ontdekken, direct van de belangrijkste spelers in de industrie.
Let op: we bezoeken de vakbeurs en nemen geen deel aan de conferentie. We plannen wel een aantal exclusieve locatiebezoeken aan contactcenters in Berlijn, waar je kunt leren van best practices en netwerken met vakgenoten.
Doelgroep
Mensen met leidinggevende functies binnen het klantcontactcenter die interesse hebben in technologie en aanverwante onderwerpen.
Waarom wil je deelnemen aan deze studiereis?
Onze vorige studiereis naar Zweden was een groot succes, mede dankzij de fijne sfeer onder de deelnemers. Het was bijzonder waardevol om drie dagen lang ervaringen uit te wisselen met professionals die dezelfde passie voor klantcontact delen. Deze studiereis biedt daarmee, naast het inhoudelijk programma, de mogelijkheid om in een ontspannen setting je netwerk uit te breiden en inzichten te delen met collega’s uit de sector.
Heb je interesse? Geef dat hier door! Dit is nog geen officiële aanmelding.
Bij een drie-daagse studiereis bezoeken we meer locaties in Berlijn.