Interesseformulier | Ga je mee naar de CCW 2025 vakbeurs in Berlijn?
Interesseformulier | Ga je mee naar de CCW 2025 vakbeurs in Berlijn?
17 oktober 2024 
0 min. leestijd

Interesseformulier | Ga je mee naar de CCW 2025 vakbeurs in Berlijn?

In februari 2025 organiseert de Klantenservice Federatie een unieke studiereis naar Berlijn, gericht op professionals in klantcontact.  

Tijdens deze reis staat een bezoek aan de CCW 2025 vakbeurs centraal, Europa's grootste beurs voor customer contact. De vakbeurs biedt een unieke kans om de nieuwste technologieën, oplossingen en innovaties binnen klantcontact te ontdekken, direct van de belangrijkste spelers in de industrie.

Let op: we bezoeken de vakbeurs en nemen geen deel aan de conferentie. We plannen wel een aantal exclusieve locatiebezoeken aan contactcenters in Berlijn, waar je kunt leren van best practices en netwerken met vakgenoten.

Doelgroep 
Mensen met leidinggevende functies binnen het klantcontactcenter die interesse hebben in technologie en aanverwante onderwerpen.

Waarom wil je deelnemen aan deze studiereis?

Onze vorige studiereis naar Zweden was een groot succes, mede dankzij de fijne sfeer onder de deelnemers. Het was bijzonder waardevol om drie dagen lang ervaringen uit te wisselen met professionals die dezelfde passie voor klantcontact delen. Deze studiereis biedt daarmee, naast het inhoudelijk programma, de mogelijkheid om in een ontspannen setting je netwerk uit te breiden en inzichten te delen met collega’s uit de sector.

Heb je interesse? Geef dat hier door! Dit is nog geen officiële aanmelding.
Bij een drie-daagse studiereis bezoeken we meer locaties in Berlijn.

Interesseformulier

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen