Inspiratiedag innovaties KSF-leden
Na het succesvolle eerste innovatie-event in 2019 organiseert de KSF speciaal voor leden op 13 februari de KSF Inspiratiedag 2020. We zijn te gast bij ons lid elho in Tilburg. We brengen de nieuwste technologische innovaties voor klantcontact in beeld om klantcontactmanagers te informeren en vooral te inspireren.
Keynotespreker Christian Kromme: hoe word jij de Uber in klantcontact?
Futuroloog Christian Kromme opent de middag. Hij is expert op het gebied van disruptieve technologie en auteur van het boek ‘Humanification, Go Digital, Stay Human’, een bestseller op Amazon.
Meer informatie en aanmelden
Ga naar de eventpagina voor meer informatie en om je aan te melden als leverancier of contactcentermanager. Enkel aanmelden voor onze verlate nieuwjaarsborrel om 16.35 uur kan ook.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.