In tijden van COVID-19: tips en links naar adviezen
Hier een overzicht van tips en links naar adviezen in tijden van COVID-19:
Rijksoverheid.nl over COVID-19
Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid voor werkgevers en ondernemers
Veilig thuiswerken: adviezen van de Autoriteit Persoonsgegevens over privacy en beveiliging
Thuiswerken in goede banen leiden (BusinessInsider)
Klantcontact en COVID-19 (Klantcontact.nl)
Kijk ook op onze facebook-community Customer & Co en deel je eigen tips.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.