In het kader van de AVG en de E-privacy Verordening is de KSF in gesprek met het Ministerie van EZ. Voor het implementeren van de AVG hebben we al eerder tips gepubliceerd, voor de E-privacy Verordening is nog geen definitieve tekst. Deze verordening regelt het klantcontact via elektronische kanalen en heeft dus invloed op bijna alle contacten met klanten, B2C en B2B. Per land is er ruimte om regels naar eigen inzicht te interpreteren. De verordeningen gelden voor alle organisaties die persoonsgegevens verwerken, dus ook voor (semi-)overheid. We blijven met EZ in gesprek over implementatie van de verordeningen en brengen u op de hoogte van de uitkomsten.
Over de schrijver
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Anderen bekeken ook
Reactie plaatsen