Graag introduceren wij twee nieuwe expertgroepvoorzitters
Graag introduceren wij twee nieuwe expertgroepvoorzitters
14 april 2022 
1 min. leestijd

Graag introduceren wij twee nieuwe expertgroepvoorzitters

Graag stel ik mij even voor. Ik ben Carolien de Oliveira Marreiros, directeur Ocaro. Trotse moeder van 2 kinderen, getrouwd met Zem, ondernemer en gedreven door hoe we klantcontact waardevol en menselijker kunnen maken.

Ik vervul sinds kort de rol van voorzitter voor de expertgroep HRM, en kijk er naar uit om samen met de expertgroep en met jullie aan de slag te gaan met HR-thema’s. Zoals de arbeidsmarkt, het binden en boeien van mensen en het versterken van de menselijke maat. Heb jij een onderwerp waar jij het graag over wilt hebben met jouw vakgenoten?

Laat het mij weten!

‘The soft side, is the hard side’ (Carly Fiorina).

Sophie Notten is Senior Adviseur CX bij P-Direkt, Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Hier werkt zij samen met haar teams aan de verdere ontwikkeling van intuïtieve personeels- & salarisproducten voor Rijksambtenaren.

Tijdens haar studie aan de Radboud Universiteit Nijmegen en een traineeship bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken ontdekte Sophie voorliefde voor weboptimalisatie. In haar loopbaan als online deputy editor in chief en vervolgens marketing- & communicatieconsultant ontwikkelde deze interesse zich verder. In deze tijd behaalde Sophie het Google IQ voor Analytics, de Sitecore Marketing & Data suite certification en het diploma Weboptimalisatie B. Sophie is geïnteresseerd in de trends en ontwikkelingen in het gebruik van klantdata. Ze duikt graag in vraagstukken die leiden tot betere grip op databehoeften en zoekt doelgericht naar bruikbare toepassingen voor beschikbare informatie.

Als voorzitter van de Data-expertgroep wil Sophie graag aan de slag om de mogelijkheden van datagebruik te koppelen aan de 7 servicebeloften in (live & online) sessies, podcasts en artikelen. Hierbij zoekt zij samen met de experts naar innovatieve en praktische oplossingen.

Sophie woont in Den Haag en houdt van klimmen, skiën en met haar hond wandelen.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen