Goed voor mij en maatschappij! - Column Geeske
“Er is een trend gaande. Daar wil ik jullie graag over informeren. Als klanten zien dat je als bedrijf positief bezig bent met de maatschappij, stijgt ook het oordeel over de kwaliteit van je dienstverlening (onderzoek van Remmelt Jan Arends 2019, Nyenrode over Corporatie Social Responsibility (CSR), toegelicht in het blad Klant van Samr). Het levert klantloyaliteit en -tevredenheid op. Een inspirerend perspectief”
Geeske en Klantcontact.nl werken in de komende periode samen aan inspirerende opiniestukken. Benieuwd naar hoe MVO bijdraagt aan maatschappij, klantloyaliteit en -tevredenheid? Lees dan het volledige column op Klantcontact.nl
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.