Friederike Niehoff & Arne van Weenen zijn aangetreden als nieuwe voorzitters van de Expertgroep CX. In deze expertgroep werken vakgenoten actief samen aan het definiëren van een Customer Experience strategie (o.a. met Design Thinking en Service Design), de doorvertaling naar de praktijk en het meten & itereren van je klantbeleving.
Friederike Niehoff
Friederike heeft consumentenpsychologie gestudeerd en is ondertussen ruim 8 jaar werkzaam in het Customer Experience vak. Op dit moment is ze als Interim Manager verantwoordelijk voor CX bij ANWB Verzekeren. Haar passie is het verbinden van mensen over afdelingen en silo's heen omdat ze ervan overtuigd is dat CX een team effort is. Daarom is ze van plan om ook bij de KSF haar steentje bij te dragen door de samenwerking tussen de expertgroepen te stimuleren, zo van elkaar te leren en elkaar te inspireren.
Arne van Weenen
Arne van Weenen is werkzaam als Customer Experience Manager bij a.s.r. verzekeringen en mag zich bezighouden met (potentiële) klanten met een inkomensverzekeringen. Eerder heeft hij bij het bedrijfsonderdeel Zorg de gehele klantreis opgetekend van oriënteren tot en met vertrek. Arne heeft zich opgegeven bij de expertgroep CX, omdat hij vindt dat als je zelf actief gebruik maakt van de diensten van een vereniging, je ook iets terug moet doen voor diezelfde vereniging.