Op 1 februari gaan elf teams aan de slag met een realistische case van VodafoneZiggo volgens de 6-stappenmethode voor Customer Journey Mapping van Milkymap. Kees Kerkvliet (TOTE-M), Friederike Niehoff (Experience Consultancy) en Sabine Oosterholt (VodafoneZiggo) vormen gezamenlijk de jury. Zij zullen op basis van de case-presentaties en kritische vragen de winnaar kiezen.
De Jury
Kees Kerkvliet
Als grondlegger van het Customer Journey denken in Nederland kan ik dit initiatief van harte aanbevelen. Hoe waardevol is het om op één dag de do’s en dont’s van Customer Journey Mapping mee te krijgen, een inhoudelijke teambuilding sessie te hebben met je eigen team en er misschien wel als eerste in de geschiedenis van KSF er vandoor te gaan met de prestigieuze prijs: De Gouden Vink.
Sabine Oosterholt
Bij VodafoneZiggo ben ik verantwoordelijk voor Journey & Process improvement. Wij zorgen voor een inspirerend programma op het gebied van Customer Journeys en dagen je uit de opgedane inzichten in de praktijk te brengen aan de hand van een echte case. Wij kijken ernaar uit om jullie te ontvangen en zijn benieuwd naar jullie creatieve inbreng en ideeën. Gaat jouw team de boeken in als de eerste winnaar van De Gouden Vink?
Friederike Niehoff
Ik kijk er enorm naar uit om als jurylid deel te mogen nemen aan De Gouden Vink en ben benieuwd naar de verschillende uitwerkingen van de cases. Door de multidisciplinaire samenstelling van de teams is dit een uitgelezen kans om van elkaar te leren.
Voor de teams wordt het een dag vol inspiratie, verbinding en competitie. Je leert niet alleen meer over customer journey mapping en de trends in CX, maar kunt ook nog eens het eerste team worden dat de Gouden Vink mee naar huis mag nemen!
De Teams
- Language Institute Regina Coeli
- Dialog Group
- Blue Current
- a.s.r. (drie teams van verschillende afdelingen)
- Wengage
- KSF
- Concentrix + Webhelp
- VodafoneZiggo
- Bright6