De aftermovie! KSF Inspiratiedag 2023
De jaarlijkse KSF Inspiratiedag vond op woensdag 13 september fysiek plaats bij Fort bij Vechten in Bunnik. Een dag vol innovatie, fun en persoonlijk contact. Een zeer geslaagde dag, de aftermovie zegt alles!
Bekijk ook de foto's
Inhoudelijke bijdrage van Edwin van Houten, directeur Directie Consumenten van de Autoriteit Consument & Markt.
Paneldiscussie onder leiding van Dirk Jan Hildebrand over het imago van onze branche.
Speeddatesrondes over de nieuwste innovaties binnen de klantcontactbranche.
De sportieve, sociale activiteit.
De KSF Inspiratiedag 2023 werd mede mogelijk gemaakt door:
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.