Klantenservice Federatie

Wil je jullie klantenservice verbeteren?

Ben je werkzaam in een contactcenter? Bijvoorbeeld als manager, teamleider of WFM-er? Bij de Klantenservice Federatie (KSF), Branchevereniging voor klantcontact, vind je branchegenoten die net als jij werken aan de kwaliteit van klantcontact. De thema's lopen uiteen van CX tot HR, van WFM tot technologie. Kom ook hier kennis halen! Volg een expertsessie of duik in de kennisbank.

Maak gratis kennis met de KSF!

Aanbod ter kennismaking klantcontact

Gratis kennismakingspakket

Meld je aan en je ontvangt:

  • 1x gratis deelnemen aan een expertsessie*
  • € 50,- korting op het KSF Jaarcongres
  • Toegang tot de KSF Ledenomgeving
  • Onze nieuwsbrief (1x per 2 weken)
  • Je wordt uitgenodigd voor de kwartaal kick-off (bijeenkomst waar we het kwartaalthema bespreken met onze leden)


Dit aanbod is alleen hier beschikbaar

*Je dient je binnen 3 maanden aan te melden voor een expertsessie. Je kunt alleen aan een gratis expertsessie deelnemen als je niet eerder een gratis sessie hebt gevolgd. 

De KSF in een notendop:

Expertsessies klantcontact

Kennisdeling

Wij organiseren samen met onze leden ruim 25 expertsessies per jaar. Kennis voor en door leden.

&

In onze ledenomgeving vind je opnames, onderzoeken, tools e.d. over klantcontact.

Kwaliteitsborging klantcontact

Kwaliteit

We werken aan kwaliteit in de klantcontact branche met:


- certificering van medewerkers;

- de 7 servicebeloften;

- beheer van het ISO 18295-register. 

Leden branchevereniging klantcontact

Netwerk & belangen

Binnen onze vereniging kom je op diverse manieren in contact met branchegenoten.

&

In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied