Klantenservice Federatie

Wil je jullie klantenservice verbeteren?

Onderzoek klantenservice verbeteren

Onderzoek

De Klantenservice Federatie (KSF) initieert diverse onderzoeken, van peiling tot grootschalige benchmark. Bekijk de recente onderzoeken:

klantenservice verbeteren events klantcontact optimaliseren kennissessie

We organiseren diverse events voor kennisdeling en netwerken!

Sessies en workshops in een kleine setting over een specifiek onderwerp, bijvoorbeeld gerelateerd aan CX, Leiderschap, HR, Data, WFM, technologie of social service. En we hebben een aantal grote events die jaarlijks terugkomen. Het Jaarcongres, het HR-congres en de Inspiratiedag.

Techniek-klantenservice-verbeteren
Dankzij diverse samenwerkingen en dankzij de inzet van onze ledenkunnen wij diverse tools aanbieden. Bijvoorbeeld:

In onze ledenomgeving vind je nog veel meer documentatie. Als niet-lid kan je niet alles inzien, maar wel alle whitepapers en e-books. En je kan op het forum vragen stellen aan branchegenoten. Naar de ledenomgeving.

Maak gratis kennis met de KSF!

Aanbod ter kennismaking klantcontact

Meld je aan en je ontvangt:

  • 1x gratis deelnemen aan een expertsessie*
  • € 50,- korting op het KSF Jaarcongres
  • Toegang tot de KSF Ledenomgeving
  • Onze nieuwsbrief (1x per 2 weken)
  • Je wordt uitgenodigd voor de kwartaal kick-off (bijeenkomst waar we het kwartaalthema bespreken met onze leden)


Dit aanbod is alleen hier beschikbaar

*Je dient je binnen 3 maanden aan te melden voor een expertsessie. Je kunt alleen aan een gratis expertsessie deelnemen als je niet eerder een gratis sessie hebt gevolgd.