Aangenomen! Tijdens de algemene ledenvergadering op 30 juni 2022 zijn maar liefst drie nieuwe bestuursleden geïnstalleerd. Alle kandidaten zijn met een ruime meerderheid aangenomen door de leden van de Klantenservice Federatie.
Het voltallige bestuur vind je hier. Aan deze pagina worden ook binnenkort alle nieuwe meedenkende en meewerkende leden toegevoegd, maar daarover berichten we je op een later moment.
De nieuwe bestuursleden stellen zich voor.
Carola Wijkamp
Carola Wijkamp-Hermsen en ik ben al ruim 30 jaar werkzaam in de verzekeringswereld, oa bij OHRA/Delta Lloyd en Vivat in diverse functies, zowel in de Operatie als bij Sales, Marketing en Informatiemanagement. Sinds maart 2019 ben ik werkzaam bij ARAG Rechtsbijstand als Directeur Commercie, Marketing en Verzekeringen. Dit betekent dat ik binnen de directie verantwoordelijk ben voor Verzekeringen (dat omvat de afdelingen Service Center, Claims Insurance Support en Acceptatie & Naselectie), voor Marketing Rendement en Risico en voor Commercie. Het is een heel breed spectrum aan onderwerpen en uitdagingen wat ervoor zorgt dat geen dag hetzelfde is en daarmee heb ik de leukste baan binnen ARAG 😉!
De belangrijkste drijfveer in mijn dagelijkse werkzaamheden is zorgdragen voor een optimale klant- èn medewerkersbeleving! Er elke dag weer voor gaan dat door gemotiveerde en klantgerichte medewerkers onze klanten tevreden en geholpen de telefoon neerleggen, de chat beëindigen, hun mail afsluiten … daar krijg ik energie van. Een belangrijk deel van de contacten met de klanten bij ARAG wordt verzorgd door de juristen op ons Service Center en de medewerkers bij Claims Insurance Support, zowel via telefoon, als via chat en mail; vele duizenden contacten per maand. Dit doen zij met een zeer hoge klanttevredenheid en NPS-score; iets om trots op te zijn. Vanuit deze kennis en ervaring (en ook vanuit vorige functies op klantcontact-afdelingen) wil ik graag een steentje bijdragen om via de KSF ons mooie vak verder te professionaliseren, uit te dragen en vooral kennis en ervaring met elkaar te delen en zo te leren van elkaar. Los van mijn inhoudelijke kennis en ervaring binnen klantcontact heb ik ook jaren ervaring in diverse besturen, dus deze bestuursfunctie bij de KSF is een mooie combinatie hiervan. Ik kijk er naar uit om met de collega’s aan de slag te gaan met de mooie ambities die er liggen.
Stef van den Oever
Mijn naam is Stef van den Oever en ik ben 30 jaar oud. Ik werk als Practice Manager bij Nextview, waar ik samen met een team van 17 collega's dagelijks werk aan het verbeteren en automatiseren van klantenservice en CX bij onze klanten. Mijn voorliefde voor de klantenservice sector komt voort uit mijn achtergrond in de gastvrijheidsindustrie en ik draag graag actief bij aan de verdere ontwikkeling van de sector. Sinds begin 2020 ben ik actief betrokken bij de KSF als voorzitter van de expertgroep CX en organiseer ik meerdere inspiratiesessies per jaar rondom het thema Customer Experience.
Na 1,5 jaar al actief betrokken te zijn geweest bij de KSF lijkt het me een mooie vervolgstap om als onderdeel van het bestuur op een meer strategisch niveau een bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling van de KSF. Ik zie veel potentie in de KSF als drijfveer voor het verbeteren van het imago van de sector en het uitnutten van alle ontwikkelkansen hierin.
Sander Kuijer
Ik ben Sander Kuijer, 39 jaar, woonachtig in Utrecht (geboren in Zwolle), getrouwd en de trotse vader van Floyd(3)! Sinds 1 januari 2022 ben ik werkzaam bij Majorel als Head of Business Development, waar ik binnen de Nederlandse organisatie verantwoordelijk ben voor de relatie met onze bestaande en nieuwe partners. Als persoon ben ik iemand die zich het beste laat typeren als iemand die vanuit verbinding en gedrevenheid gaat voor het resultaat (en daarbij soms wat ongeduldig kan zijn ;-)).
Ik geloof dat de Klantenservice Federatie een erg belangrijke rol speelt in het over de bühne brengen van de (toegevoegde) waarde van klantcontact, door het delen van kennis en inzichten, het voeren en voeden van het debat over kwaliteit binnen klantcontact en het beschermen hiervan. De impact die de facilitaire contactcenters hebben op de klantcontactbranche kan daarin wat mij betreft niet onderschat worden, als het gaat om de dagelijkse impact die wij hebben op de klantreis van vele eindklanten, de innovatie en het ondernemerschap die vanuit de branche gebracht wordt. Dát geluid én uiteraard ook daar waar het beter moet, daar wil ik me als bestuurslid hard voor maken. Ik kijk er naar uit om hier met leden en niet-leden over in gesprek te gaan.
Aftredende bestuursleden
Nogmaals bedankt voor jullie inzet en commitment!