Work2B lid van de KSF
Work2B lid van de KSF
10 oktober 2019 
1 min. leestijd

Work2B lid van de KSF

Work2B is recent lid geworden van de KSF. Work2B is medio juni gestart als werving- en selectiebureau voor klantcontactprofessionals en werkt landelijk voor diverse opdrachtgevers vanuit het kantoor in Almere. 

De zaken gaan goed. Er hebben zich ruim 1.200 mensen
aangemeld voor de vacatures. Dirk Jan Hildebrand, eigenaar van Work2B:
“Mijn compagnon Rory Smit en ik komen uit de branche en we hebben bewust
gekozen voor de werving van klantcontactprofessionals. We kennen de branche,
weten waar en hoe te werven en daardoor zijn we in staat om de perfecte match
te maken. Opdrachtgevers zijn daar erg blij mee, want dit kost ze minder tijd
in de selectie en in de inwerkfase. Medewerkers zijn daardoor snel productief
zijn én blijven langer.” 

Frisse ideeën

Directeur van de KSF Geeske te Gussinklo zegt blij te zijn
met het lidmaatschap van Work2B. “Er is veel gaande op de arbeidsmarkt en goede
ideeën om werkzoekenden een beter beeld van het werk te geven zijn altijd
nodig.  Work2B komt met frisse ideeën voor werving en selectie en dat is
dus zeer welkom.”

Smit: “We halen vooroordelen bij de kandidaat weg en sluiten
hun verwachting en die van de werkgever op elkaar aan. Zo bereiken we sneller
een match. Daarnaast hebben we ook online en offline mogelijkheden om de
onboarding van de kandidaat te laten slagen.”

Bundelen van krachten

Work2B stelt zijn expertise ook graag beschikbaar aan de
vereniging door bij te dragen aan events, commissies en taskforces. Met z’n
allen kunnen we de uitdagingen op de arbeidsmarkt het hoofd bieden. Ook daar is
de KSF blij mee: als vereniging bundelen we de krachten en de kennis.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen