Wat werkt écht in digitaal klantcontact?
Wat werkt écht in digitaal klantcontact?
21 mei 2025 
1 min. leestijd

Wat werkt écht in digitaal klantcontact?

Leer van 10 jaar Conversational Conference

Leer van 10 jaar Conversational Conference Klantverwachtingen stijgen, terwijl de druk op customer service-afdelingen  toeneemt. De uitdaging? Een snelle, betrouwbare en efficiënte klantervaring  creëren, zonder het menselijke aspect te verliezen. Hoe kun je AI strategisch inzetten om klantcontact proactiever, effectiever en menselijker te maken? Ontdek het samen met experts en vakgenoten van o.a. Steven van Belleghem,  PostNL, NS & VodafoneZiggo op de 10e editie van Frankwatching  Conversational Conference.

Voor wie is dit event?

Ben je CX Manager, Product Owner, Conversational Designer of AI Developer?  Of werk je in een andere functie binnen digitale klantenservice? Dan is dit event dé plek om waardevolle inzichten op te doen.

Zorg dat je bij deze jubileumeditie bent en: 

  • Vind de perfecte balans tussen technologie en menselijkheid en zet AI strategisch in om klanttevredenheid te verhogen én efficiënt te werken.
  • Krijg inzicht in hoe je natuurlijke en waardevolle gesprekken ontwerpt die écht bijdragen aan een goede klantbeleving.
  • Verdiep je in de laatste innovaties op het gebied van AI-integraties, AI Agents, machine learning en multimodale AI.
  • Leer hoe je AI-oplossingen slim en efficiënt implementeert binnen jouw organisatie.
  • Duik in specialistische use cases en leer hoe vakgenoten experimenteren met Agentic-AI en oplossingen bieden voor herkenning van intenties. Een gevarieerd programma met keynotes, interactieve live demo’s, use cases, expertsessies en klantcases van toonaangevende bedrijven.

20% korting voor KSF-leden

Reserveer nu je ticket en maak gebruik van 20% ledenkorting bovenop het early birdtarief.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen