Leer van 10 jaar Conversational Conference
Leer van 10 jaar Conversational Conference Klantverwachtingen stijgen, terwijl de druk op customer service-afdelingen toeneemt. De uitdaging? Een snelle, betrouwbare en efficiënte klantervaring creëren, zonder het menselijke aspect te verliezen. Hoe kun je AI strategisch inzetten om klantcontact proactiever, effectiever en menselijker te maken? Ontdek het samen met experts en vakgenoten van o.a. Steven van Belleghem, PostNL, NS & VodafoneZiggo op de 10e editie van Frankwatching Conversational Conference.
Voor wie is dit event?
Ben je CX Manager, Product Owner, Conversational Designer of AI Developer? Of werk je in een andere functie binnen digitale klantenservice? Dan is dit event dé plek om waardevolle inzichten op te doen.
Zorg dat je bij deze jubileumeditie bent en:
- Vind de perfecte balans tussen technologie en menselijkheid en zet AI strategisch in om klanttevredenheid te verhogen én efficiënt te werken.
- Krijg inzicht in hoe je natuurlijke en waardevolle gesprekken ontwerpt die écht bijdragen aan een goede klantbeleving.
- Verdiep je in de laatste innovaties op het gebied van AI-integraties, AI Agents, machine learning en multimodale AI.
- Leer hoe je AI-oplossingen slim en efficiënt implementeert binnen jouw organisatie.
- Duik in specialistische use cases en leer hoe vakgenoten experimenteren met Agentic-AI en oplossingen bieden voor herkenning van intenties. Een gevarieerd programma met keynotes, interactieve live demo’s, use cases, expertsessies en klantcases van toonaangevende bedrijven.
20% korting voor KSF-leden
Reserveer nu je ticket en maak gebruik van 20% ledenkorting bovenop het early birdtarief.