Verslag van de dag KSF Jaarcongres 2023
Verslag van de dag KSF Jaarcongres 2023
21 november 2023 
0 min. leestijd

Verslag van de dag KSF Jaarcongres 2023

Ga voor de artikelen en de sfeerimpressie naar:

ksf.verslagvandedag.nl

Verslag van de dag KSF Jaarcongres 2023

In de media

Het KSF Jaarcongres 2023 werd mede mogelijk gemaakt door:

sponsoren

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen