Strategische doelen KSF bepaald
Strategische doelen KSF bepaald
27 maart 2019 
0 min. leestijd

Strategische doelen KSF bepaald

Na een mooie heidag in de sneeuw op landgoed Zonheuvel in Doorn heeft het KSF-bestuur de strategische doelen voor de komende jaren bepaald. Zo veel mogelijk events en andere activiteiten worden afgestemd op deze drie doelen:

1. De KSF is opinieleider in klantinteractie, voorspelt en duidt ontwikkelingen. De KSF is hét aanspreekpunt voor bedrijven en media met vragen over klantinteractie, we duiden nieuws en ontwikkelingen en brengen zelf nieuws. Dat kan op basis van onderzoek, inhoudelijk nieuws uit eigen events en door in te spelen op actualiteiten.

2. De KSF begeleidt de sector in de digitale transformatie. We bieden onze leden inzicht en ondersteuning in de digitale transformatie die nu overal gaande is. We delen kennis en ervaringen, brengen leden met elkaar in contact en publiceren onderzoeksresultaten over de stand van zaken. Daarmee faciliteren we visievorming op het gebied van innovatie.

3. De KSF helpt de sector verder op het gebied van menselijk kapitaal. Welke skills hebben medewerkers, teamleiders, managers en stafmedewerkers nodig in de toekomst? En welke vormen van leiderschap, cultuur, empowerment en organiseren zijn er nodig om mensen te werven en te behouden?

Ook daarin ondersteunen wij leden door kennis en ervaringen te delen en ontwikkelingen te duiden, voor nu en in de toekomst. Bovendien werken we aan een goed imago, om de branche en de medewerkers de erkenning te geven die ze verdienen.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen