Reactie op bericht over aanbesteding coronatest- en vaccinatielijn
In Trouw verscheen vandaag een artikel over de aanbesteding van de coronatest- en de vaccinatielijn van de GGD die slecht onderbouwd zou zijn. Wij kennen de specifieke feiten van deze aanbesteding niet. In het algemeen zijn wij vanzelfsprekend de mening toegedaan dat een aanbesteding correct en volgens de richtlijnen moet plaatsvinden.
Er is capaciteit en expertise vanuit het vakgebied klantenservice ingeschakeld in het bestrijden van de coronacrisis en dat is een goede zaak. Het is belangrijk werk en hiermee blijft de GGD bereikbaar en kan ze haar werk blijven doen.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.