Podcast | De Gouden Vink 2025
Podcast | De Gouden Vink 2025
17 april 2025 
1 min. leestijd

Podcast | De Gouden Vink 2025

We nemen je mee naar de tweede editie van de Gouden Vink. Elf teams gingen de uitdaging aan om de beste CX-strategie te ontwikkelen voor een realistische klantcase.

Je krijgt een mini-college van Kees Kerkvliet, customer experience-expert, over customer journey mapping. Hij benadrukt het belang van het valideren van aannames bij echte klanten en gaat in op het verschil tussen de experiencing self en de remembering self bij klantervaringen.

Sabine Oosterholt van VodafoneZiggo licht de klantcase toe waarmee de teams aan de slag gingen. Het ging om een klantreis rond het oriënteren, kopen en installeren van een nieuw internet- en televisiepakket. De focus lag op een persona genaamd Thomas, een vader van drie kinderen met wifi-problemen thuis.

Arne van Weenen vertelt over het hoe en waarom van dit event, Tinne van den Broeck deelt waar zij als jurylid op let en natuurlijk spreken we met verschillende deelnemers en de winnaars!

Luisteren

Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Omid Holterman van Save Your Customers & Yannick Middelkoop, audio engineer.

KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’

Wat speelt er in de klantcontactbranche? En wat vindt en denkt KSF daarvan? Daar kom je achter tijdens de KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’.

“Ik verbind u door”, met deze woorden werd het eerste Nederlandse telefoongesprek via een telefooncentrale tot stand gebracht. Er zijn inmiddels vele communicatiekanalen bijgekomen, maar verbinding maken blijft de essentie van ons vak én van KSF. In de podcastserie “De Klantcontactcentrale” verbindt KSF daarom experts en opiniemakers rondom thema’s en vraagstukken die niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen belangrijk voor klantcontactbranche zijn. Met als kernvraag: hoe houden we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar?

In deze podcastserie leer je de opiniemakers en experts van KSF kennen en met Omid Holterman als host ben je gegarandeerd van een vrolijk gesprek met diepgang en ongemakkelijke stiltes.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen