Podcast | AI en de consument met Stef van den Oever
Podcast | AI en de consument met Stef van den Oever
25 oktober 2024 
1 min. leestijd

Podcast | AI en de consument met Stef van den Oever

Hoe helpt AI ons consumenten beter te begrijpen, of dreigt de consument een anoniem datapunt te worden? Stef van den Oever, bestuurslid KSF, en KSF-podcasthost Omid Holterman gaan in op deze vraag en eindigen bij een restaurant in Antwerpen.

Stef neemt ons mee in de ontwikkeling van de KSF-visie AI en stipt diverse onderwerpen aan, zoals ethische kwesties op het gebied van privacy, de consument en klantcontact. Hoe houden we contact met de consument? Wat verwacht de consument eigenlijk van AI? En natuurlijk komt er een fabeltje aan de orde: AI is volledig objectief, zonder vooroordeel.

Meer over de KSF-visie AI

Luisteren


Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Omid Holterman van Save Your Customers & Yannick Middelkoop, audio engineer.

KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’

Wat speelt er in de klantcontactbranche? En wat vindt en denkt KSF daarvan? Daar kom je achter tijdens de KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’.

“Ik verbind u door”, met deze woorden werd het eerste Nederlandse telefoongesprek via een telefooncentrale tot stand gebracht. Er zijn inmiddels vele communicatiekanalen bijgekomen, maar verbinding maken blijft de essentie van ons vak én van KSF. In de podcastserie “De Klantcontactcentrale” verbindt KSF daarom experts en opiniemakers rondom thema’s en vraagstukken die niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen belangrijk voor klantcontactbranche zijn. Met als kernvraag: hoe houden we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar?

In deze podcastserie leer je de opiniemakers en experts van KSF kennen en met Omid Holterman als host ben je gegarandeerd van een vrolijk gesprek met diepgang en ongemakkelijke stiltes.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen