Hoe helpt AI ons consumenten beter te begrijpen, of dreigt de consument een anoniem datapunt te worden? Stef van den Oever, bestuurslid KSF, en KSF-podcasthost Omid Holterman gaan in op deze vraag en eindigen bij een restaurant in Antwerpen.
Stef neemt ons mee in de ontwikkeling van de KSF-visie AI en stipt diverse onderwerpen aan, zoals ethische kwesties op het gebied van privacy, de consument en klantcontact. Hoe houden we contact met de consument? Wat verwacht de consument eigenlijk van AI? En natuurlijk komt er een fabeltje aan de orde: AI is volledig objectief, zonder vooroordeel.
Luisteren
Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Omid Holterman van Save Your Customers & Yannick Middelkoop, audio engineer.
- Volg ons op Spotify
- Of volg ons op Soundcloud
- Of beluister de podcasts op klantenservicefederatie.nl
KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’
Wat speelt er in de klantcontactbranche? En wat vindt en denkt KSF daarvan? Daar kom je achter tijdens de KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’.
“Ik verbind u door”, met deze woorden werd het eerste Nederlandse telefoongesprek via een telefooncentrale tot stand gebracht. Er zijn inmiddels vele communicatiekanalen bijgekomen, maar verbinding maken blijft de essentie van ons vak én van KSF. In de podcastserie “De Klantcontactcentrale” verbindt KSF daarom experts en opiniemakers rondom thema’s en vraagstukken die niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen belangrijk voor klantcontactbranche zijn. Met als kernvraag: hoe houden we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar?
In deze podcastserie leer je de opiniemakers en experts van KSF kennen en met Omid Holterman als host ben je gegarandeerd van een vrolijk gesprek met diepgang en ongemakkelijke stiltes.