Opname | lancering Nationale Voice Monitor 2024
19 maart 2024 was de lancering van de 5e editie van de Nationale Voice Monitor. Onder leiding van Robin Hogenkamp werden de resultaten vanuit het perspectief van de sector, het klantcontactcenter en de leverancier gepresenteerd. Ferdinand Kieboom en Nina Zonneveld deelden in vogelvlucht de highlights van het onderzoek. Evert Vols vertelde vanuit consumentenperspectief over het onderzoek. Afsluitend volgde de paneldiscussie met Roel Masselink, George de Visser en Carla Verwijmeren.
Download rapport
Het hele onderzoek is gratis te downloaden op nationalevoicemonitor.nl. KSF-leden vinden de Nationale Voicemonitor ook in de KSF-ledenomgeving. Daar zijn ook de onderzoeksrapporten uit voorgaande jaren te downloaden.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.