Nationale Voicemonitor 2024 – publiekspresentatie en mini-symposium
Nationale Voicemonitor 2024 – publiekspresentatie en mini-symposium
21 februari 2024 
1 min. leestijd

Nationale Voicemonitor 2024 – publiekspresentatie en mini-symposium

Op 19 maart worden de resultaten van de 5e editie van de Nationale Voicemonitor gepresenteerd. Dit gebeurt tijdens een mini-symposium op het hoofdkantoor van VodafoneZiggo in Utrecht.

De Nationale Voicemonitor is een jaarlijks onderzoek naar de ervaringen met klantcontactcentra (KCC’s) onder meer dan 1.000 Nederlandse consumenten. Het onderzoek is aangevuld met diepteinterviews met experts van tien KCC’s over de ervaringen en toekomstverwachtingen van (generative) AI in de omgeving van KCC’s.

De Nationale Voicemonitor is een initiatief van DirectResearch en Y.digital. KSF is sinds vorig jaar partner van de Nationale Voicemonitor. Andere partners zijn dit jaar: Customer Contact Company, Readspeaker, Speakup, TNO en VodafoneZiggo

NVM symposium

Het symposium is zowel live in Utrecht als via een livestream bij te wonen. Het aantal plaatsen voor het bijwonen op locatie is beperkt en wordt verdeeld over alle partners van de Nationale Voicemonitor 2024. 

Wil je het symposium bijwonen meld je dan uiterlijk 11 maart 2024 aan via de aanmeldknop op deze pagina. Bij je aanmelding kun je je voorkeur aangeven voor het bijwonen op locatie of via de livestream. Heb je een voorkeur opgegeven voor het bijwonen op locatie, dan krijg je op 12 maart je horen of je een van de beschikbare plaatsen krijgt toebedeeld.

Aanmelden doe je via de website van de Nationale Voicemonitor.

Het programma:

15.30 | Inloop
16.00 | Welkom en introductie door Robin Hogenkamp van VodafoneZiggo
16.10 | Publiekspresentatie Nationale Voicemonitor 2024 door Ferdinand Kieboom van Direct Research & Nina Zonneveld van Y.digital.
16.20 | Reflectie vanuit consumentenperspectief op de onderzoeksresultaten door Evert Vols,klantbelever (bureau Improof).
16.50 | Panelgesprek en discussie met Roel Masselink (KSF), Sjors de Visser (VodafoneZiggo) & Carla Verwijmeren (Y.digital)
17.20 | Afsluiting
17.30 | Borrel

Het onderzoeksrapport is na de presentatie te downloaden via de website van de Nationale Voicemonitor en in de KSF Ledenomgeving. Je vindt hier ook het onderzoeksrapport van 2023.

AANMELDEN

Voor de bijeenkomst is ook de media uitgenodigd.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen