Opname | KSF Kick-off Q4 2023
Opname | KSF Kick-off Q4 2023
13 oktober 2023 
0 min. leestijd

Opname | KSF Kick-off Q4 2023

Je kan nu de opname van de KSF Kick-off Q4 2023 terugkijken in de KSF Ledenomgeving (en tijdelijk hier onderaan deze pagina).

Wat moet je vandaag doen als je morgen wilt beginnen met de techniek van de toekomst?

De continue ontwikkelingen binnen klantcontactsoftware zorgen voor veel mogelijkheden voor contactcenters. En tegelijkertijd voor implementatie uitdagingen. Daarover spraken Fred van Westerop (Blend360) met Joost Dijkhuis (Pegamento), Raymond Hewitt (Mobile XL) en Patrick Martinus (Salesforce) tijdens de online KSF kick-off op 4 oktober 2023.

De kick-off kort samengevat:

  • De tafelgasten zien een positieve verschuiving naar meer betrokkenheid van de juiste mensen bij technologieprojecten.
  • AI kan een waardevolle toevoeging zijn voor de toekomstige klantcontactmedewerker.
  • We moeten echter niet blindelings op technologie vertrouwen.

De opname


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen