Opname | KSF Deepdive 'Datagedreven leiderschap'
Bekijk de opname
Tijdens een KSF Deepdive gaan experts in gesprek over klantcontact. Dit keer gaat het gesprek over: ‘Datagedreven leiderschap binnen klantcontact’. Ronald Schouten, (zelf)leiderschapscoach, gaat in gesprek met Arnon Post (expertgroep Data), Bas Nederlof (expertgroep Leiderschap), Wietse Westerhuis (Save Your Customers) en Peter van der Putten (Pegasystems).
Fragment
Hele KSF Deepdive terugkijken
Bekijk de opname van de KSF Deepdive in de KSF Ledenomgeving (dit gedeelte van de ledenomgeving is alleen toegankelijk voor KSF-leden)
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.