Dit soort gesprekken moeten we voeren in de klantcontactbranche. Bekijk de opname!
Dit soort gesprekken moeten we voeren in de klantcontactbranche. Bekijk de opname!
18 april 2023 
0 min. leestijd

Dit soort gesprekken moeten we voeren in de klantcontactbranche. Bekijk de opname!

Goed opdrachtgever- & opdrachtnemerschap, ketenverantwoordelijkheid, Code voor Verantwoordelijk Marktgedrag, ISO 18295, gezamenlijke doelen en duidelijke KPI’s bij het uitbesteden van klantcontact, werkgeverschap en de medewerker.

Tijdens deze online kick-off spreekt Roel Masselink, directeur Klantenservice Federatie, met Sjors de Visser (VodafoneZiggo), Geert van de Laar (voorzitter Code Verantwoordelijk Marktgedrag) en Dirk Berkers (RDW) en Jasper Klootwijk (Change CX).

Gesprek over goed opdrachtgever- & opdrachtnemerschap.


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen